Brainstorm 25 χρόνια καινοτομίας με ρεκόρ πωλήσεων!
Δημοσιεύτηκε 7/2/2019 19:56
Brainstorm, 25 χρόνια καινοτομίας με ρεκόρ πωλήσεων!
Μαδρίτη, 15 Ιανουαρίου 2018. Στον δυναμικό, συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο των τηλεοπτικών μεταδόσεων, η επίτευξη πρωταγωνιστικής παρουσίας 25 συναπτών ετών, διατηρώντας παράλληλα μια τροχιά βασισμένη στη συνεχή καινοτομία, είναι σίγουρα ένα σημαντικό ορόσημο για κάθε εταιρεία. Στις 23 Δεκεμβρίου 2018 η Brainstorm έγινε 25 ετών, αποδεικνύοντας ότι μια εξειδικευμένη εταιρεία μπορεί να είναι εξαιρετική μέσα σε μια τόσο σύνθετη αγορά, προσφέροντας λύσεις υψηλής τεχνολογίας που είναι τόσο πρωτότυπες στην έννοια και τη δημιουργικότητά τους όσο και πολύ πρακτικές αλλά και διαφοροποιητικές για τις καθημερινές απαιτήσεις των πελατών μας.
Ο Ricardo Montesa ίδρυσε τη Brainstorm το Δεκέμβριο του 1993 , ξεκινώντας τις δραστηριότητές της ως προμηθευτής υπηρεσιών 3D Graphics σε ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και άλλες εταιρείες, με βάση το λογισμικό που είχε αναπτύξει προηγουμένως, μετά το Διπλωματικό του Έργο για το πτυχίο Μηχανικού. Το 1994, η Brainstorm ξεκίνησε την εμπορική διάθεση αυτού του λογισμικού, που ονομάστηκε eStudio , το οποίο έκτοτε θεωρείται κορυφαίο προϊόν αναφοράς για rendering τρισδιάστατων γραφικών σε πραγματικό χρόνο.
Το 1994, η πρώτη επέτειος της Brainstorm σηματοδότησε επίσης την πρώτη φορά στην ιστορία της τηλεόρασης κατά την οποία ένα real-time 3D virtual set χρησιμοποιήθηκε σε ζωντανή παραγωγή, μια συνέντευξη με τον Mike Oldfield για την προώθηση του άλμπουμ "Songs from the Distant Earth" για τον Antena 3 TV, στην Ισπανία. Σε αυτή τη ζωντανή εκπομπή, ο μουσικός ήταν στο εικονικό στούντιο της Antena 3 TV στη Μαδρίτη, ενώ δεχόταν συνέντευξη από δημοσιογράφους που βρίσκονταν, σε άλλο σημείο της πόλης, στο πλανητάριο της Μαδρίτης. Δύο ημέρες αργότερα, η Brainstorm ξεκίνησε μια καθημερινή ζωντανή εκπομπή καιρού για τον Antena 3, το πρώτο, επαναστατικό, καθημερινό show, του είδους του και ενδεχομένως τη αρχή του πλήθους των ζωντανών εικονικών shows, διαφορετικών τύπων που μεταδίδονται ευρέως, σήμερα. Το συγκεκριμένο show είχε τεράστια επιτυχία την εποχή εκείνη και έλαβε Ευρωπαϊκό Βραβείο καλύτερης παρουσίασης δελτίου καιρού.
Σύμφωνα με τον Ricardo Montesa, «αυτή η τεχνολογία προχώρησε ένα βήμα, μολονότι ένα πολύ μεγάλο βήμα, πέραν του παραδοσιακού Chroma keying, με την εισαγωγή γραφικών 3D σε πραγματικό χρόνο και περίπλοκων κινήσεων της κάμερας, που βελτίωσαν σημαντικά την παρουσίαση και τον αντίκτυπο της εκπομπής, αλλά και ταυτόχρονα απαιτούσαν ένα τεράστιο SGI Onyx για τη δημιουργία της απαιτούμενης υπολογιστικής ισχύος για το render όλων των γραφικών, των κινήσεων των καμερών και της ενσωμάτωσης του ταλέντου».
Την δεκαετία του '90, η Εταιρεία σημείωσε σημαντική και παγκόσμια ανάπτυξη, από την Ευρώπη έως την Ασία, τη Μέση Ανατολή και τις ΗΠΑ, υποστηρίζοντας projects εκλογών με την δημιουργία υψηλής ποιότητας 3D γραφικών και virtual sets, για οργανισμούς όπως το BBC, NBC, TVE, NHK και πολλούς άλλους. Αυτή η σημαντική αύξηση της πελατειακής βάσης και των τεχνολογιών, επέτρεψε στην Brainstorm να επεκταθεί στην κινηματογραφική αγορά. Η Εταιρεία συμμετείχε σε κινηματογραφικές ταινίες του Χόλυγουντ όπως οι "I Robot", "Artificial Intelligence", "Alice in Wonderland" μεταξύ άλλων, που χρησιμοποίησαν το eStudio ως ένα pre-viz εργαλείο. Το 2007, η Brainstorm εμπλούτισε περεταίρω τη προϊοντική γκάμα της, αποκτώντας τη γνωστή μάρκα Aston, το οποίο της επέτρεψε την ανάπτυξη ακόμη πιο προηγμένων εργαλείων CG και γραφικών.
Η σημερινή προϊοντική γραμμή της Brainstorm περιλαμβάνει λύσεις για 3D γραφικά πραγματικού χρόνου, φωτορεαλιστικά πραγματικού χρόνου Augmented Reality και Virtual Studios, ειδήσεων, αθλητικών, ψυχαγωγίας, εκλογών, καιρού και εταιρικών παρουσιάσεων, παρέχοντας ένα ανοιχτό, ολοκληρωμένο περιβάλλον εργασίας, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων και ταυτόχρονα προσφέρει μια ανοιχτή προσέγγιση, που καθιστά τα προϊόντα της Εταιρείας συμβατά με πολλά διαφορετικά οικοσυστήματα broadcast. Η ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες της Brainstorm, κορυφώθηκε με την αύξηση κατά 50% στις παγκόσμιες πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2018, που έληξε τον περασμένο Δεκέμβριο, σε σύγκριση με το 2017, και για την οποία η εταιρεία είναι δίκαια πολύ υπερήφανη. Ένα εξαιρετικό δώρο για τα 25α Γενέθλιά της!
«Η καινοτομία είναι μέρος του DNA μας» , λέει ο Ricardo Montesa. «Θέλουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας προηγμένες, ευέλικτες και αξιόπιστες λύσεις για να καλύψουν τις απαιτήσεις τους, ανεξάρτητα από το πόσο πολύπλοκες είναι. Το έχουμε κάνει τα τελευταία 25 χρόνια και έχουμε ακόμα σπουδαίες ιδέες για το μέλλον ».