page top

Συνέντευξη με τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο

Επιμέλεια : Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος

Δημοσιεύτηκε 31/12/2019 11:19

Μιλήσαμε με τον Διαμαντόπουλο Λεωνίδα των Manhattan Project, νικητή του πρώτου βραβείου ‘’Best keyboardist‘’ στο Band Festival 2014 (Νάκας) των Manhattan Project.

 

 
 
 


Χαίρεται Λεωνίδα και μπράβο για αυτή τη διάκριση!
Χαίρεται Κωνσταντίνε , και σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ευκαιρία που μου δίνεις να παρουσιάσω τον εαυτό μου μέσα από αυτή τη συνέντευξη. 

Τι σημαίνει για εσένα αυτή η πρωτιά; Είναι κάτι που το περίμενες;
Θεωρώ αυτή τη διάκριση ως μία σημαντική επιβράβευση στη μέχρι τώρα πορεία μου καθώς και μία αναγνώριση για την  live απόδοση των κομματιών μου ,διότι αρκετά συχνά απουσιάζω από τις ζωντανές εμφανίσεις εξαιτίας των υποχρεώσεων της σχολής μου, κάτι που μπορεί να παρερμηνευθεί από τις κακές γλώσσες. Να σου πω την αλήθεια δεν πήγα στο διαγωνισμό  έχοντας στο μυαλό μου να κερδίσω το βραβείο ως μονάδα, αλλά να αποδώσω τα μέγιστα εντός της μπάντας μου, των Manhattan Project, και να βγει ένα δεμένο αποτέλεσμα. Επίσης όταν μιλάμε για μουσικό διαγωνισμό υπεισέρχεται πάντα ο υποκειμενικός παράγοντας, συνεπώς ακόμα και πλήρως σίγουρος να είσαι για τον εαυτό σου, η έκβαση δεν είναι πάντα αυτή που περιμένεις.

με κέρδισαν τα keyboards λόγω των απίστευτων δυνατοτήτων που προσφέρουν

Συνοπτικά πόσα χρόνια ασχολείσαι με το εν λόγο μουσικό όργανο Keyboard/Piano;
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το κλασσικό πιάνο στην ηλικία των 6 και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο εν λόγω όργανο σε ηλικία 16 ετών , όπου έλαβα και το πτυχίο μου με άριστα παμψηφεί. Στη συνέχεια ,και μέχρι σήμερα που είμαι 22, με κέρδισαν τα keyboards λόγω των απίστευτων δυνατοτήτων που προσφέρουν για σύνθεση μουσικής και επεξεργασία ποικίλλων ηχοχρωμάτων και μουσικών υφών.

Αγαπημένοι σου καλλιτέχνες που ξεχωρίζεις  από τη Jazz,rock μέχρι την κλασσική μουσική;
Ξεκινώντας από την κλασσική μουσική ξεχωρίζω σαν συνθέτες τον Sergei Rachmaninoff,ο οποίος είχε την ικανότητα να αποδίδει και αυτοπροσώπως τα έργα του, και τον Chopin , για την απαράμιλλη ομορφιά και δεξιοτεχνία των συνθέσεών του. Σαν κλασσικούς πιανίστες επιλέγω με διαφορά  την Martha Argerich. Περνώντας στην rock σκηνή , πάντα με γοήτευαν οι Led Zeppelin για τον μυστικισμό και τον occult χαρακτήρα τους. Από την jazz σκηνή αυτό που ξεχώρισα ιδιαίτερα, είναι η δουλειά του Herbie Hancock.Και για να σταθώ τέλος στη metal που με εκφράζει και περισσότερο, θα ήθελα να αναφερθώ στους Septic Flesh και τους Fleshgod Apocalypse που αποτελούν μεγάλη μου επιρροή στα epic θέματα, και στους Bob Katsionis,Jens Johansson που αποτελούν βασική επιρροή στη σόλο θεματολογία.

Έχεις κυκλοφορήσει ήδη το πρώτο σου Solo Instrumental Ep: Into the Abyss of time με power χαρακτηριστικά και τέσσερεις epic συνθέσεις, ποιο είναι το feedback που εξέλαβες;
Καταρχάς έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τις κριτικές μουσικών ιστοσελίδων όπως το rockoverdose.g r (75/100)  και το rockyourlife.g r (4/5) τις οποίες και ευχαριστώ θερμά για την παρουσίαση τη δουλειάς μου. Επίσης πολύ καλή κριτική απέσπασε το EP και από το ελληνικό Metal Hammer(7/10) . Αυτό που με ικανοποίησε περισσότερο είναι ότι έλαβα αρκετά mail και μηνύματα στο FB από άτομα που ζητούσαν να προμηθευτούν το ΕΡ σε φυσική μορφή. Τέλος το promo video clip του ομώνυμου κομματιού που σκηνοθετήθηκε από τον Bob Katsionis συνέβαλλε σε μεγάλο βαθμό στο τελικό feedback της δουλειάς μου.

              ‘’Γενικώς μου αρέσουν πολύ οι συνεργασίες με αξιόλογους μουσικούς’’

Υπάρχουν και αρκετά feats:
Ναι φυσικά! Γενικώς μου αρέσουν πολύ οι συνεργασίες με αξιόλογους μουσικούς. Θα ήθελα καταρχάς να αναφέρω τον φίλο και αδερφό μου George Constantine Kratsas ο οποίος επιμελήθηκε την ηχογράφηση της ρυθμικής κιθάρας , συνέβαλλε  σε 2 κομμάτια με τα απίστευτα solo του, και επωμίστηκε και όλο το βάρος της μίξης και του mastering. Στο εισαγωγικό κομμάτι του δίσκου το solo κιθάρας ανήκει στην Αυτού Μεγαλειότητα, Gus Drax , τον οποίο και ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Ακόμα ένα solo κιθάρας στο τρίτο κομμάτι του EP το επιμελήθηκε ο εκλεκτός μου φίλος Anax , ο κιθαρίστας των Aenaon,που πρόσφατα τάραξαν τα νερά του post-black με τον δίσκο τους Extance. Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε και την ήρεμη δύναμη, τον μπασίστα του EP , τον πολυδιαβασμένο και πολυτάλαντο Σωτήρη Χριστοδούλου.

Οι Manhattan Project από ποια μέλη αποτελούνται και σε ποια κατεύθυνση κινούνται μουσικά;
Οι Manhattan project αποτελούνται από τον George Constantine Kratsas στην ηλεκτρική κιθάρα, τον Νικήτα Μανδόλα στα τύμπανα, τον Αντώνη Καρπάνο στο μπάσο και εμένα στα πλήκτρα. Θεωρούμε ότι κινούμαστε στα πλαίσια του Symphonic-Progressive,ενώ στα επερχόμενα κομμάτια θα ακούσετε και στοιχεία djent. Ξεκινήσαμε ως ένα project για την ζωντανή απόδοση των κομματιών του George και εμένα, είμαστε ήδη όμως στη διαδικασία σύνθεσης νέων κομματιών και ενός ΕΡ που θα φέρει αποκλειστικά το όνομα της μπάντας.

Δισκογραφικά;
Όπως ανέφερα βρισκόμαστε στη διαδικασία σύνθεσης του ΕΡ μας το οποίο θα το χρησιμοποιήσουμε σαν promo για την ανεύρεση κάποιας δισκογραφικής εταιρείας που θα προωθήσει τη δουλειά μας.  

                 ‘’Οπότε ακονίζουμε τα όργανα για ένα καυτό βράδυ του Ιουλίου!!’’

Εξασφαλίσατε μάλιστα και τη συμμετοχή σας στο Schoolwave για φέτος όπου θα έχετε την ευκαιρία να παρουσιάσετε τη μουσική σας σένα αρκετά μεγάλο κοινό.
Ακριβώς όπως τα λες, το είδαμε σαν ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας σε έναν εξαιρετικό χώρο και σε ένα φρέσκο και διψασμένο για μουσική κοινό. Οπότε ακονίζουμε τα όργανα για ένα καυτό βράδυ του Ιουλίου!!

Ποιες οι εντυπώσεις σου από τον πρώτο Guitar instrumental δίσκο του George Constantine Kratsa όπου συμμετέχεις και εσύ; Θεωρώ έχει αρκετά ενδιαφέρον υλικό με δυνατές συνθέσεις, τόσο στο δέσιμο όσο και στην απόδοση.
Δεν είμαι και ο πιο αντικειμενικός κριτής από τη στιγμή που συμμετέχω στο album , αλλά θα σ πω κάτι απλό. Ο δίσκος του Γιώργου είναι ένας από τους λίγους instrumental δίσκους που μπορώ να ακούσω από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς να βαρεθώ. Η θέλησή μου να συμμετέχω  σε αυτόν πηγάζει καθαρά από τον θαυμασμό μου για τη δουλειά του φίλου και αδερφού μου.

                       ‘’Στόχος μου είναι να ολοκληρώσω τα κομμάτια που εκκρεμούν’’ 

Τα επόμενα Solo μουσικά σου βήματα;
Στόχος μου είναι να ολοκληρώσω τα κομμάτια που εκκρεμούν έτσι ώστε να έχω στα χέρια μου το υλικό για ένα συμπαγή και άρτιο δίσκο, ο οποίος θα περιέχει και φωνητικά. Ανάμεσα σε αυτά βέβαια πολύς χρόνος και προσπάθεια θα επενδυθεί και στην μπάντα μου ,τους Manhattan Project 

Καλή μουσική δημιουργική συνέχεια!
Σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια , τον πολύτιμο χρόνο σου και την σημαντική αυτή ευκαιρία να μιλήσω για τη δουλειά και τα μελλοντικά σχέδιά μου. Greetings from the abyss…

Σχολιάστε το άρθρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Facebook
Twitter GooglePlus